Események

8. oldal / 82

Játék időtartama: 2016.07.28. 14:00-tól 2016.08.16. 14:00-ig (20 nap)

Fődíj:  Szehmet

Játékszabályok, belépés a labirintusba

Ismeretlen labirintusokban kell barangolni, és felfedezni azokat. Összesen 4 labirintus van, amelyek végén különféle ajándékok a fődíjak. Te magad választhatod ki, hogy a több fődíj közül, melyik az, amelyiket meg szeretnéd szerezni. (Persze ha van elegendő zsetonod hozzá, akár az összeset megszerezheted).

Azonban! Eleinte csak az 1. Labirintus elérhető, a többi 3 blokkolva van. Először teljesítened kell az 1. Labirintust (ez feltehetőleg zsetonok nélkül is teljesíthető), ha ez sikerült, akkor beléphetsz a 2. Labirintusba. Ha ezen is végig mentél, akkor beléphetsz a 3. Labirintusba. Ha ezt is sikeresen teljesítetted, akkor mehetsz a 4. Labirintusba.

Ahhoz, hogy elindulhass felfedezni a labirintust, ki kell választanod egy lovadat, amellyel végigmész az útvesztőn (ez lehet akár pompás ló, unikornis vagy pegazus is), akit egyébként bármikor és bármennyiszer, ingyen és bérmentve lecserélhetsz egy másikra. De amíg a ló veled van a labirintusban, addig nem gondozhatod. Amikor először lépsz az esemény oldalára, választhatsz egyet lovaid közül. A rendszer automatikusan a legtöbb óránkénti Lépés visszanyerésével járó lovakat ajánlja fel (a Lépésről bővebben lejjebb olvashatsz) neked az ablakban, de persze azt a lovadat választod, amelyiket csak szeretnéd.

Lépés

A ló óránként 3-5 Lépést nyer vissza, amelynek pontos értéke a ló összképességének függvénye.
Tisztázzunk valamit! Itt most a "Lépés" nem ténylegesen egy lépést jelent, hanem ez csupán egy egység, de valójában összesen 10 Lépés kell ahhoz, hogy egy mezőt odébb vándorolhass (tehát egyet lépjél); ezt én ennél a játéknál a fogalomzavarok elkerülése végett mezőugrásnak hívom.
Minden óra egészkor frissül az aktuális Lépés mennyiség.
Egy mezőugrás 10 Lépést igényel, és maximum 100 egységnyi Lépésig töltődhet fel a Lépésszámláló. Ha mind a 100 Lépés feltöltésre került, és nem használod fel időben, és további órákat várakozol, az így visszanyerhető Lépés mennyiség eltűnik, kárba vész, nem kapod meg. Mindez azt jelenti, hogy egy +5 Lépés / óra tulajdonságú lóval legritkábban 20 óránként kell barangolnunk a labirintusban, és kimeríteni a ló Lépés mennyiségét, hogy egy darab Lépés se menjen kárba.
(Ugyanezt egy +4 Lépés / óra tulajdonságú lóval legritkábban 25 óránként, egy +3 Lépés / óra tulajdonságú lóval legritkábban 33 óránként, ha nem akarunk egy darab Lépést sem kárba veszni.)

Minél magasabb képességgel rendelkezik az adott ló, annál több Lépést nyer vissza óránként, amely az alábbiak szerint alakul:
3 Lépés: 0-583.99 képességpont
4 Lépés: 584.00-1748.99 képességpont
5 Lépés: 1749.00+ képességpont

Lovad aktuális Lépés mennyiségét, és a birtokodban lévő Cukorkák számát az esemény oldalán lévő jobb felső dobozban láthatod, és itt vásárolhatsz Cukorkát is zsetonért.

A kiválasztott ló

A labirintusban történő barangoláshoz kiválasztott ló lehet pompás ló, póni, unikornis, pegazus... bármi.
Ha éppen szükséged van a erre a lóra (legondozás céljából), vagy sikerült szerezned egy jobb képességű lovat, ami több Lépést nyer vissza óránként, akkor minden további nélkül lecserélheted másik lóra.
Ehhez kattints az esemény oldalán található jobb felső sarokban lévő dobozban a Változtatás gombra.

Mezők

A labirintus eleinte még rejtett a számodra. Nem lehet tudni, hogy hol, mi van, melyik mező mit rejt, vagy éppen merre van út. Ahogy haladsz előre, ahogy újabb és újabb mezőre lépsz, felfedezheted, mi van az adott mezőn, illetőleg Távcsős mező esetén a körülötted levő 10 mezőn mi található.

4 féle típusú mező van. Egy mezőn az alábbiak valamelyike lehet:

  • Semmi (üres mező)
  • Feketepiaci tétel, egyéb ajándék
  •  3x Cukorka
  •  Távcső

Amint rálépsz egy Távcsövet, Cukorkát vagy Feketepiaci tételt tartalmazó mezőre, az ottani ajándék azonnal a birtokodba kerül.

A haladást segítő eszközök: Cukorka és Távcső

A  Cukorka lehetővé teszi, hogy egy mezőt haladj Lépés felhasználás nélkül.
A Cukorka mezőkön 3db Cukorka van (vagyis ez 3 ingyen mezőugrást jelent). Ezért megéri elmenni értük, ha csak 1 mezőugrásba kerül az odajutás (így végső soron +1 mezőt tudsz haladni). Ha viszont 2 mezőugrásba vagy annál többe, akkor már nem éri meg elmenni a Cukorkáért (fellép a "többe kerül a leves, mint a hús" helyzet, vagyis több mezőugrást – és így Lépést – áldozol rá, mint amennyit nyernél vele).

A  Távcső segítségével 10 mezőt fedezhetsz fel (te nem mozdulsz el, csak láthatod, mi van a körülötted lévő 10 távolságnyi mezőn).

Térképről, tájékozódás, haladás

A labirintusok térképei minden játékosnál ugyanúgy néznek, csak az egyes ajándékok térhetnek el egymástól.

Az első labirintus 10×10,
a második labirintus 14×14,
a harmadik labirintus 18×18,
a negyedik labirintus 22×22
mezőből áll.

Számos lépést "instant" tehetünk meg a Cukorkák segítségével.
Nem is kell a labirintus minden egyes mezőjét végigjárnunk a kijutáshoz.
Az esemény oldalán jobbra lent láthatsz egy kis térképet, amely mutatja jelenlegi helyzeted és a körülötted lévő területeket. Ha erre rákattintasz, akkor láthatod a részletes, teljes térképet.

Navigálni az egyes mezőkön a nyilakra kattintva tudsz. A jobb alsó sarokban található kis térkép segít betájolni, hogy az adott nyílra kattintva merre fogsz tovább haladni a labirintusban.

Labirintusok

Plusz Cukorkák és Távcsövek szerzése, Akció

Mint ahogy az fentebb is olvasható, akkor kapod meg az adott labirintushoz tartozó fődíjakat, ha kijutottál a labirintusból. A haladásban a Cukorkák és Távcsövek segítenek, amelyeket a labirintusban találhatsz.

Az esemény teljes ideje alatt vehetsz Cukorkákat zsetonért az alábbi árakon:

  •  1 zseton:  2 Cukorka
  •  3 zseton:  6 Cukorka
  •  5 zseton:  12 Cukorka
  •  10 zseton:  25 Cukorka
  •  20 zseton:  55 Cukorka
  •  50 zseton:  150 Cukorka

 Cukorka vásárlásához kattints a Cukorka ikonjára vagy a mellette található  gombra.

Az esemény teljes ideje alatt vehetsz Távcsövet zsetonért az alábbi árakon:

  •  1 zseton: 3 Távcső
  •  3 zseton:  9 Távcső
  •  5 zseton:  18 Távcső
  •  10 zseton:  40 Távcső

 Távcső vásárlásához kattints a mini-térkép jobb felső sarkában lévő nagyító ikonra, majd a megjelenő ablakban Nagyító szöveg melletti zöld + gombra.

Akció

Ezen kívül az esemény időtartama alatt bizonyos időszakokban a Titánok kihívásában minden szinten találhatsz 3-5 Cukorkát. Te döntöd el, mennyit kockáztatsz, mikor szeretnél tovább menni. De min. 3 Cukorkát minden szinten megkapsz.
(Személy szerint egyébként azt javasolnám, hogy a 3., 4., legfeljebb 5. szintnél ne menj tovább.)

Nyeremények

Fődíjak

  1. Labirintus: Drum ló + Aranypatkó
  2. Labirintus: Ow Héliosz sugara + Aranypatkó
  3. Labirintus: Titánok kihívása + Aranypatkó
  4. Labirintus: Szehmet + Aranypatkó

Aranypatkók

Az Események királya trófeához szükséges Aranypatkókat egy-egy labirintus végigjárásával tudod megszerezni. Mind a 4 Aranypatkó begyűjtéséhez mind a 4 labirintust végig kell járnod.

 

 

Drum ló

Ez egy új fajta lesz a játékban.

A drum ló egy tarka igásló, amelyet a Shire, Clydesdale, Gypsy fajták keresztezéséből tenyésztenek, és különleges munkára képeznek ki. Ezeket a lovakat díszfelvonulásokon és egyéb eseményeken használja a Brit lovasság. A Drum lovak meglehetősen ritkák, alig tenyésztik őket a világon. Ahhoz, hogy egy ló hagyományos Drum ló legyen, rendelkeznie kell megfelelő hosszú szőrzettel a lábakon.
(forrás: paci.hu)

Címkék:

8. oldal / 82

Gyorslinkek

Bejelentkezés

Facebook – a hírhordozó

Ha értesülni szeretnél minden új hírről és cikkről, valamint a cikkekben történt frissítésekről, akkor KÖVESD (ne csak "Tetszik"-eld, kövesd) a HunHowrse Facebook oldalát. Így abszolút minden újdonságról értesítőt kapsz.
Ehhez a FB oldalon kattints a "Tetszik" gombra, majd vidd vissza az egeret a "Tetszik" gomb fölé, és az "Értesítések" blokkban kattints "Az összes bekapcsolása" opcióra.

 
 
 
 
 

Legutolsó hozzászólások

Cheap nike running shoes outlet https://www.runnersproshop.com/
Na ne...akkor a lovam benne volt a top százban nagydíjon? Én ezt nem hiszem el! Most már rájöttem, h...

Bemutatókészítés

 
 
Copyright© 2012 HunHowrse | createdy by: melvicia
A weboldalon található cikkek a HunHowrse tulajdonát képezik. Ellopni vagy sajátodként feltűntetni szigorúan tilos.
A weboldal semmilyen része sem áll kapcsolatban ~HunHorse6 felhasználónevű játékossal, vagy bármelyik más moderátorral, illetőleg a Howrse magyar vagy külföldi szerkesztőségével.

A weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassa.

Ennek elfogadásával beleegyezel a cookie fájlok teljes weboldalon történő használatába.

Elfogadom