Oldalajánló

1. oldal / 2

Howrse? ... Bizonyára, hogy hallottál már róla. Te is tagja vagy ennek a közösségnek, amely 2 millió aktív játékossal büszkélkedhet, szerte a világból.

Tehát lehet, hogy csodálkozol: "Mire való ez a blog?"

Ezen blog célja, hogy lépésről lépésre elmagyarázza, mi zajlik a "színfalak mögött" egy új funkció bevezetése során. Megosztjuk veletek a kérdéseket és kihívásokat, melyekkel a játék egyensúlyának megteremtése során szembesültünk (plusz néhány titkot is, melyet eddig még nem fedtünk fel előttetek...). Továbbá mindez lehetőséget biztosít arra is, hogy megvitassunk veletek a játék további fejlődési lehetőségeit.

Elismerjük, hogy a múltban időnként hiányzott a gördülékeny kommunikáció a játékosok és a szerkesztőség között. Ez a blog az első lépés azon tapasztalatok és élmények közül, amelyet szeretnénk mindannyiótoknak nyújtani a jobb játékélmény érdekében.

Ez a blog angolul lesz elérhető, tehát legtöbbeteknek nem jelent gondot olvasása és értelmezése (éppen azért, mivel angol, folyamatosan leközlöm a friss cikkek fordításait - melvicia). Túl komplikált lenne minden Howrse nyelvi verzióra lefordítani, de szabadon fordíthatjátok, és ha szeretnétek, közzé tehetitek akár saját nyelvi verziótokon.

A különböző verziók Ow-jai, a játéktervezők, a fejlesztők, az illusztrátorok, de még a kitalálók is sorra kerülnek, hogy minden nappal egy kicsivel többet tanítsanak meg  a játékról és elkalauzoljanak titeket ezen a közösségi kalandon.

Üdvözlünk az Inside Howrse-on!

Anne, vásárló kapcsolat felelős

forrás: http://blog.howrse.com/

2013.08.22.

Címkék:

Nos... Itt jön a válasz!

Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan építjük fel a Howrse tartalmát.

Körülbelül 30 ember dolgozik a játékon:

  • A termékcsapat felelős a folyamatterv kidolgozásáért és a műszaki specifikáció leírásának létrehozásáért,
  • a design csapat felelős az termékek illusztrálásáért, a felhasználói felület megjelenéséért és az egyéb grafikai tartalmakért,
  • a fejlesztő csapat tagjai (természetesen), akik fejlesztenek, létrehozzák az újításokat,
  • és végül, de nem utolsó sorban a kommunikációs csapat, ami a felhasználók és az Owlient közötti információáramlásért felelnek.

Egy termelési folyamat elején mindig egy ötlet áll. Mint például "mi lenne, ha csinálnák egy sütemény-versenyt?" (a howrse csapat szeeeereti az édességeket ;)) Ez az ötlet az első mérföldkő az alkotási periódusban. Ez lehet egy játékos ötlete, egy ötlet ami brainstormingolás1 szüleménye, vagy a Howrse dolgozóinak javaslata.

A következő lépés, hogy minden szükséges adatot leírnak egy 10-20 oldalas dokumentumban, ez a műszaki leírás. Ezután ezt a dokumentumot odaadják a fejlesztői csapatnak, akik a legjobb tudásuk szerint kivitelezik ezeket a fejlesztéseket (például különböző mechanikus funkciók a weboldal tartalmában).

Időközben a kreatív csapatunk már dolgozik a megjelenési felület megalkotásán. Ők dolgoznak a felhasználói felületek megjelenítésén és az illusztrációkon, amelyeket az események alkalmával láthatsz. Mint például a különböző hozzávalók a süteményes eseményen.

Ezt a design felületet integrálják be a fejlesztők, az egész esemény először a tesztszerverünkre kerül fel, ahol a különböző funkciók tesztelése körülbelül 3 hetet vesz igénybe. A tesztelők megtalálják a hibákat, ezek kijavítása és az esemény/fejlesztés rendbehozása a tesztelési jegyzetek alapján történik.

És... ennyi! Élesben indulhat az esemény a Howrse-on.

Egyszerűnek hangzik, ugye? Az is, de néha eltarthat egy ideig. Általában a létrehozási folyamat 4 hónapot vesz igénybe (az ötlettől kezdve egészen a termék megvalósításááig). Ez azt jelenti, hogy mi már ma azokon a fejlesztéseken dolgozunk, amelyet te december, január környékén fedezhetsz fel!

Ha többet szeretnél megtudni erről a folyamatról, kövesd a lentebbi linket, ahol további információkkal szolgálnak a képek. Reméljük, élvezted ezt a cikket, és megérted miért tart néha olyan sokáig az Ow-tól kért új funkció megvalósítása :)

Minden jót!

Howrse kreatív lépések részletei

 

Alessa, termékmenedszer

2013.08.29.

1 brainstorming: A brainstorming az a tevékenység, amikor többen összeülnek egy helyre, és mindenki záporozva mondhatja akár bekiabálva a saját ötleteit... bármit ami eszébe jut a témával kapcsolatban, így az egyik ember ötlete, a másik emberben újabb ötletet szülhet, s a végén a sok-sok ötletből kihoznak valamit jót.

 

Címkék:

Az általános rangsorolás a Howrse-on az egyik legnépszerűbb rangsorolás a játékban.
Válj elsővé a rangsorban, és népszerűséged tízszeresére növekszik.

Kevesen tudják a tényt, hogy ezen rangsorolás mögötti képlet csak egyszer változott az elmúlt 10 évben.
Ez két éve történt, és az volt a célja, hogy játékosonként maximálisan 10 000-re korlátozza azon lovak számát, amelyek befolyásolják a rangsorolás alakulását.
Ezen kívül semmi nem változott.

Megjegyzendő, hogy a rangsor 3 paramétert vesz számításba:

  • Lovak (számuk, koruk, képességeik)
  • Rangidősség
  • Vásárolt zsetonok száma

Először is vesszük a játékosok 10 000 legjobb képességű lovát és összképességüket beszorozzuk 2-vel:

(A ∑ (summa) az összeadás jele.)

2 * ∑(állóképesség + gyorsaság + díjlovaglás + galopp + ügetés + ugrás + 1)

Ezután megszorozzuk ezt az értéket az összes ló korának összegével (max.30 év/ló), amelyet 0.025-dik hatványra emelük:

(∑kor + 1)0,025

Ezután elosztjuk az eredményt a játékos által birtokolt lovak számával, amelyet 0,2-dik hatványra emelünk:

(lovak száma + 1)0.2

Végül az eredményt beszorozzuk a vásárolt zsetonok száma és a rangidősség hatványozott alakjával:

(1 + vásárolt zsetonok)0.03 * (1 + rangidősség)0.01

A teljes képlet így néz ki:

2 * ∑(állóképesség + gyorsaság + díjlovaglás + galopp + ügetés + ugrás + 1) * (∑kor + 1)0,025 (1 + vásárolt zsetonok)0.03 * (1 + rangidősség)0.01

_________________________________________________________________________________________

(lovak száma + 1)0.2

 

Ebben a képletben (akárcsak a játék többi részében) sokat hatványozunk.

Az 1-nél nagyobb hatványokat a játékosok közötti különbségek növelésére, az 1-nél kisebb hatványokat a játékosok közötti különbségek csökkentésére használjuk.
Ezt a képletet a forráskódból emeltük ki e cikk megírása érdekében.

Továbbá, mint ahogy írtuk, volt egy új ötletünk... Mi lenne, ha a vásárolt zsetonok számát a megnyert trófeák számával helyettesítenénk?
Ennek két pozitív következménye is lenne. Eltávolítunk egy paramétert, amely nem függ a játékbeli aktivitástól, és helyettesítjük egy paraméterrel, amely a játékosok tényleges játékteljesítményét tükrözi.

 

Vincent, Howrse alapító

2013. 09. 09.

Címkék:

Emlékezz a cikkre, amely a fejlesztések játékba történő bevezetéséről szólt. Az egyik lépés a tesztelés, mielőtt a fejlesztések ténylegesen bekerülnek a játékba. Mivel ezek a tesztek a játékosokat is érintik, úgy gondoltuk, kíváncsi lehetsz, és többet szeretnél tudni erről.

Egy kis történelem
Egy kevés teszteléstől eltekintve mindezt már a játék korai szakaszában is így csináltuk, 2010-ben kezdtük a teszteléseket, játékosokkal, az állandó alapokkal. Kezdetben mindez azért volt, hogy a hibákat jelentsék, és ez csak a francia verzión volt. Ahogy telt az idő, elkezdtük kikérni a játékosok véleményét az újításokról. Ugyanakkor megnyitottuk a teszteket a nemzetközi és a német verziókon is.

Hogyan zajlik a tesztelés?
Ezek a tesztek gyakorlatilag a játék "házigazdájának" újabb másolatai a különböző szervereken, amelyek nem állnak kapcsolatban az igazi játékkal. Az új funkciók létrejönnek a "Howrse másolatokon", és néhány játékos meg van hívva, hogy csatlakozzon.

Ezek a játékosok tesztelhetik az új funkciókat és eseményeket. Hozzáférésük van a teszt fórumhoz, ahol megoszthatják a véleményüket, megvitathatják a többi játékossal és az adminokkal és jelenthetik a hibákat, amelyeket találtak.

A bejelentett hibákat a fejlesztők kijavítják. A játékosok felülvizsgálják ezeket, és érdekes vitákról értesítik a termékcsapatot. Ha lehetséges, elvégezzük a megfelelő beállításokat és figyelembe vesszük a fejlesztési javaslatokat.

Ahhoz is egy tesztelési tervet követünk, hogy módszeresen teszteljünk minden fejlesztési lépést, és ellenőrizzük, nincsenek-e hibák. Sajnos megesik, hogy a hibák nem jelennek meg a teszt során, de az igazi játékban már igen. Ez egyszerűen azért van, mert lehetetlen teljesen azonos feltételeket reprodukálni az igazi verzióhoz a teszt szerveren.

Hogyan választjuk ki a játékosokat?
Howrse verziótól és a fejlesztésektől függően 40-100 játékos hívunk meg. A legtöbbet közülük az állandó alaphalmazból hívjuk meg, de szinte mindig hívunk újabb személyeket.

Valószínűleg nagyon kíváncsi vagy, mi alapján választjuk ezeket a játékosokat.

Tehát itt vannak a kritériumok, hogy mi alapján kerülnek kiválasztásra az új teszt játékosok:

  • Játékosok, akik érintettek a játékban és a közösségben.
  • Játékosok, akik nagyon jól ismerik a játékot.
  • Játékosok, akik építő jellegű véleményt alkotnak a fórumokon arról, miket szeretnének és nem szeretnének az újítások között látni; játékosok, akik érdekes javaslatokat adnak.


Tehát... Lehet, hogy egy nap te kerülsz sorra?

 

Maïté
a francia verzió kommunikációs menedzsere

2013. 09. 18.

Címkék:

"Hellow!

Ebben a hónapban egy nagyon fontos funkcióval bővül oldalunk: a VIP számlával!
Az alábbiakban rövid magyarázatot találsz arra, hogyan jutott ez az ötlet eszünkbe:
A VIP számla megnyitását az a tény motiválta, hogy az elmúlt pár évben munkánk nagy része abból állt, hogy könnyebben érthetővé tegyük a Howrse játékot az újonnan csatlakozó játékosok számára, mivel azt a visszajelzést kaptuk, hogy a játék egyes aspektusai túl bonyolultak az újonnan érkezőknek.

Íme egy példa erre:
Leegyszerűsítettük a lovas oldalt (alma, sótömb, második lovagló lecke). Tisztában vagyunk azzal, hogy ezen módosításokat a tapasztaltabb játékosok nem biztos, hogy örömmel fogadták, és hogy a sok változtatás miatt úgy tűnhet, túl egyszerű lett a játék. Továbbá azon döntésünk, hogy az alapjátékot megkönnyítsük, gyakran megnehezítette a dolgunkat, amikor az általatok javasolt jobbnál jobb új játékfunkció ötleteket meg akartuk valósítani (látod, tényleg elolvassuk az ötleteidet ;-) ).

Így tehát 2013 kezdetén ezen probléma megoldását tűztük ki célul: Hogyan tudunk mind a két nagyon különböző játékos típusnak a kedvében járni? Egyrészt úgy, hogy az alapjátékban bizonyos dolgokat következetesen betartunk, így az újonnan csatlakozó játékosok könnyen beleszokhatnak, másrészt pedig úgy, hogy szélesebb körű specifikus funkciókat nyújtunk a tapasztaltabb játékosaink (megvalósítva javaslataitokat és teljesebb körű játékélményt szolgáltatva), illetve lehetővé tesszük számukra, hogy továbbléphessenek a Howrse játékban. 

Úgy döntöttünk, hogy ezt a VIP számla létrehozásával érhetjük el legkönnyebben, mely egy második előfizetési típusként jelenik meg a Pegazus számla mellett. A legfőbb különbség a kettő között, hogy a VIP számla több előnnyel jár, mint a Pegazus számla. Tartalmazz továbbá egy alapcsomagot is, 21 előny tartalmaz (pl.: használd az összes Pegazus számla előnyt, mentsd el keresési opcióidat a privát eladásoknál; rangsorold a versenyeket nehézségi szempontból...). 

Ezen felül még választhatsz 10 további előnyt is a funkció listáról játékod személyre szabásához, hogy az minden szükségletednek megfeleljen (pl.: beállíthatod a különböző blokkok pozícióját a lovas oldaladon [igen, tényleg visszateheted lovad képesség blokkját a lap aljára ], részt vehetsz funkció tesztelési folyamatban, nagyobb esélyt kaphatsz egy unikornis megszerzéséhez, kiválaszthatod előre lovaid táplálékmennyiségét, automatikusan vásárolhatsz lovat, megvehetsz több lovat is egy kattintással, jegyzeteket hagyhatsz lovaid oldalán, megváltoztathatod lovaid specializálódását, stb.). 

Arról már nem is beszélve, hogy a VIP számla remek lehetőséget nyújtott ahhoz, hogy megerősítsük összes játékosunk közötti kapcsolatokat, a tenyésztési társulások hivatalossá tételével a Howrse-on. Ezzel a számlával hivatalosan is csatlakozhatsz egy tenyésztői csapathoz, közös csapat-előtagot használhattok a csapat lovaihoz, lovakat kölcsönözhetsz partnereidnek és felajánlhatod a fedeztetési ajánlatokat a csapat összes tagjának. Sőt, részt vehetsz a havi előtag értékelésben, melynek során a legjobb csapat csillagokat szerezhet és ajándékokat nyerhet. Csak VIP számla előfizetéssel rendelkező játékosok hozhatnak létre egy csapatot, de mindegyikük maximum 3 másik játékost hívhat meg. Ennek értelmében egy csapatba maximum 4 játékos tartozhat, és valahányszor egy másik VIP számlával rendelkező játékos csatlakozik a csapathoz, a létszám 4 fővel növekedhet, egészen addig, míg el nem éri a 20 fős tagságot. 

Mint fentebb említettem, ezen számlára való előfizetés csak a tapasztalt játékosokra korlátozott, akik bizonyos mennyiségű időt és pénzt fordítottak a játékra; ennek megfelelően a VIP számlához való hozzáférés a játékos rangsorban való pozíciójától vagy a megvásárolt zsetonok számától függ.

A VIP számla 10 zsetonba kerül havonta, melyet bőségesen kompenzál az ezzel járó előnyök sokasága, melyek segítségével kevesebb zsetont kell fizetned a játékon belül (pl.: további tételek a különböző csomagokban, BLUP 100 elérésének lehetősége lovad 10 éves kora előtt, stb.).

Továbbá örömmel mutatunk be számos mindenki számára elérhető új funkciót melyeket ti javasoltatok! 

Néhány napon belül felfedezhetsz egy vadonatúj fajt: A szárnyas unikornist, melyet úgy tenyészthetsz, ha Medúza vérét adsz unikornisodnak!
Ezen kívül megnagyobbíthatod, lekicsinyítheted, vagy feje tetejére állíthatod lovaidat, hogy tökéletesen beleilljenek a választott háttérképbe.

 

Csatlakozz hozzánk az Események fórumon az általad használt játékverzión ezen funkció megbeszéléséhez.

Jó szórakozást az új funkciókhoz!

 

Alessa, Howrse termékmenedzser"

 

Írta: Ow

Forrás: VIP fiók és új funkciók HAMAROSAN!

Címkék:

Talán gondolkoztatok már azon, milyen következő fejlesztéseken dolgozunk. Nos, tudnotok kell, hogy az az irányelvünk, hogy minél több realizmust (valósághűséget) vigyünk a Howrseba. És az első dolog, ami eszünkbe jutott, az a lovak oldalának felülvizsgálata, eltávolítva a bézs színű hátteret az oldalon, mint azt néhány esemény során is megtettük már.

A lovaitok közvetlenül a tájképen jelennek meg.

Valóban rendelkezünk egy szép tájéppel a Howrse-on, de ez eddig szinte teljesen rejtve volt a bézs háttér miatt, és úgy tűnt, mintha a lovak lebegnének az oldalon. Tehát úgy döntöttünk, hogy a lovakat közvetlenül a háttér tájképére helyezzük, ugyanolyan módon, ahogy azt a vadlovakkal is tettük; mint tudjuk, ezek a lovak nagyszerű hátterekkel rendelkeznek. Ily módon természetes környezetében láthatjátok lovaitokat, valóságosabb érzetet keltve.

Át is méretezhetitek majd lovaid képét, vagy mozgathatjátok őket a tájképen, ahogyan azt a Héliosz sugarával rendelkező lovak esetében is meg lehet tenni.

És ne aggódjatok! A játékotokat ez nem érinti. A műveleti blokkok valójában a helyükön maradnak.
Ami még jobb! A bézs háttér eltávolításával lehetőségünk nyílik, hogy ezeket a műveleti blokkokat egy kicsivel feljebb jelenítsük meg az oldalon. Tehát kevesebbet kell görgetnetek lefele az oldalon, mint jelenleg. Ez kényelmesebbé teszi számotokra lovaid gondozását.

Valószínűleg tudni akarjátok, hogyan fog kinézni a lovak új oldala, ugye? Itt megnézheted:

howrsepage1  howrsepage2

 

Mi van a Héliosz sugarával?

A Héliosz sugara tájképek nagyobbodni fognak azért, hogy amikor a lovatok oldalán tartózkodtok az alap háttér tájképe lecserélődjön. Így a Héliosz sugara tájkép jobban ki lesz emelve.

A már játékban lévő Héliosz sugara tájképek automatikusan átméreteződnek majd. Ezen tájképek minősége megváltozhat a nagyítás következtében. Ezért

  • ingyenes lehetőséget biztosítunk számotokra, hogy minden lónál, amelyek Héliosz sugarával rendelkeznek, megváltoztathassátok a hátterét,
  • 3 hónapot adunk az alkotóknak, hogy a már játékban lévő tájképeket jobb minőségben, újraméretezve elküldjék nekünk.

Ezután minden tájkép, amelyet nem méreteztek újra manuálisan, deaktiválódik a Héliosz sugara értékesítések közül. Ettől még a lovak, amelyek rendelkeznek adott Héliosz sugara tájképpel, megtarthatják azt.

Természetesen több információt fogunk adni arról, hogyan méretezhetitek át tájképeiteket, mielőtt ez az egész folyamat kezdetét venné.

 

Mi lesz a következő?
Az elragadó gondozói oldal nem az egyetlen fejlesztés, amit elképzeltünk számotokra a realisztikusság jegyében. Tartsd szemed a blogon!

 

Pamela,
játéktervező

2013. 11. 20.

Címkék:

Utolsó bejegyzésünkben azt mondtuk nektek, más újításokkal is készülünk, mint a még elragadóbb ló profil oldal, amely nagyobb elmélyülést és több realizmusságot nyújt nektek. Itt van hát!

A szőrzetek újrakészítése!

Emlékezzetek a lovak szőrzetével foglalkozó szavazásra, amit pár hónapja készítettünk. Az eredmény nem volt meglepő; közületek a legtöbben a Lovas parádé esemény szőrzeteit szeretnék viszont látni a jelenlegi szőrzetek helyett. Ezért minden fajta szőrzetén dolgozunk, így még realisztikusabbak lesznek, és igazán passzolni fognak a fajta valódi megjelenéséhez. És, tudjátok, ez egy hosszú munkafolyamat, mire a több száz szőrzetünket újrakészítjük!
Biztosak vagyunk benne, hogy már szeretnétek megnézni némi előnézetet, ugye? Tehát itt megnézhetitek:

v4horses

Felszerelések átalakítása

Még több valósághűséget viszünk a játékba a felszerelések új típusának bemutatásával: a nyeregalátét, a fülvédő és az ínvédők. Mindez még sokszínűbbé teszik a játékot. Ezen új felszerelések mindegyike többféle színben és mintában lesz elérhető. Tehát rengeteg lehetőséged lesz személyre szabni lovadat, hogy egy teljesen egyedit kapj!

A versenyeken való részvételhez a a nyereg és a kantár mellett kötelező lesz a nyeregalátét is. A fülvédő és az ínvédők opcionálisan választhatóak, így nem kell túl sok felszerelést megvásárolnod minden egyes lóhoz.
És nem kell többé patkót használnod versenyzéskor. A patkók kinézetét valójában nem nagyon lehet testre szabni úgy, mint a többi felszerelés. Tehát nem nagyon van rá szükség, hogy megjelenítsük a lovon. Ezért úgy döntöttünk, hogy ez csak a patkolókováccsal rendelkező lovardák bónuszaként marad elérhető, mindezzel együtt érdekesebbé téve a patkolókovács meglétét. Meggyőződhetsz róla, hogy nem veszítesz semmit: kompenzációt kapsz a patkókért cserébe, amelyekkel te vagy lovaid rendelkeznek.

Mint a már elérhető felszerelések, az újak is bónusz képességet fognak adni az őket viselő lónak. És fontolgatjuk, hogy kijavítjuk a már meglévő felszerelések bónuszait, hogy ugyanannyi bónuszt adjanak mind a 6 képességben. Így nem lesznek némely versenyek kedvezőbbek más versenyeknél a felszerelés által.
Ami még jobb, ha a lovad azonos színben viseli a nyeregalátétet, a fülvédőt és az ínvédőt, akkor azok további képesség bónuszt adnak neki. Próbáld megtalálni a legjobb összeállítást, hogy a legmagasabb bónusszal rendelkező legjobb kinézetű lovat kapd!

A felszerelések megjelennek lovadon

A hab a tortán, hogy a lovad felszerelési tárgyai közvetlenül lovad képén jelennek meg, ahogyan az a Lovas parádé eseményen is volt, ha emlékeztek rá. Képzelj el valósághű lovakat, testre szabható felszereléssel és egy gyönyörű, széles tájképpel! Szinte az az érzésed, hogy élnek.
Ne csak elképzeld, nézd is meg:

tacks

Természetesen nem tudjuk megjeleníteni a felszereléseket a speciális szőrzetet viselő lovakon (mint például a pompás lovak és az Aranyalma szőrzetet viselő lovak). De dolgozunk a megoldáson, hogy a felszerelések ezeken a lovakon is ki legyenek emelve.


Reméljük, hogy ezek az újítások, amelyeken dolgozunk, tetszeni fognak nektek. Nyugodtan szólj hozzá a cikkhez.


Pamela
játéktervező

2013. 12. 16.

Címkék:

"Ahogyan néhányan még biztosan emlékeztek, néhány hónappal ezelőtt megkérdeztünk benneteket, milyen újításokat látnátok szívesen a Lovardákkal kapcsolatban.

Terveink szerint szeretnénk teljesen felújítani a játék ezen részét. Pontosabban, egyáltalán nem változtattunk a lovardákkal kapcsolatban semmit nagyon régóta. Valóban szükséges a frissítés!

Tehát következzenek azok az újítások, vagy fejlesztések, melyeket a következő hónapokban szeretnénk bevezetni a Howrse oldalán.

A Lovarda oldalak frissítése
Nagyon sokan kértétek már, ezért teljesen átalakítjuk a lovardákkal kapcsolatos oldalakat, a bokszokat kezelő oldalt, illetve a legelőket kezelő oldalt is. 

A lovardák kezelése sokkal praktikusabbá válik!

Az álláslehetőségek eltávolítása
Munkások alkalmazása a lovardában nem könnyű feladat, és alkalomadtán sokkal több elérhető állásajánlat van jelenleg is, mint azok a játékosok, akik munkát keresnek az oldalon. 

Munkások és ideiglenes dolgozók alkalmazása továbbá sokkal költségesebb lehet, főleg egy kezdő lovarda esetében, azok számára, akik még nem rendelkeznek nagyobb legelőkkel, illetve terményekkel. 

Továbbá, a jelenlegi munkák nem annyira érdekesek, lovakkal sokkal jelentősebb Equus mennyiségre lehet szert tenni, mint a munkákkal. Így arra jutottunk, hogy a munkákat eltávolítjuk az oldalról. 

Ettől függetlenül, a lovardák továbbra is adhatnak bónusz termékeket, patkót, nyerget, vagy kantárt, azonban a zuhanyhoz hasonlóan tudjátok majd bokszokhoz rendelni őket, melyeket saját magatok készíthettek majd el, vagy megvásárolhatjátok azokat.

Tengerpart, erdő, és hegyek
Ezek után földrajzi fekvéseket adunk a lovardákhoz. Ez annyit jelent, hogy a lovardákat tengerpart, erdő, vagy hegyek közelében nyithatjátok majd meg.

Az adott fekvések megjelenése miatt a kilovaglásokat is megváltoztatjuk, melyek jelenleg nagyon körülményesek. Ezek után 3 fajta kilovaglási lehetőség lesz az eddigi 7 helyett: kilovaglás az erdőben, lovaglás a hegyekben, és a tengerparton. Igen, ezek után nem kell majd sok rövid kilovaglással naponta a lovak gyorsaságát fejleszteni! Egy hosszú lovaglás naponta elegendő lesz.

Az erdőnek köszönhetően, bevezetjük hidegvérű lovakat is, hogy a kitermelt fát el tudják szállítani! Tudjuk, hogy ez is régóta foglalkoztatja a közösséget.

Új gazdasági rendszer
Az erdők és a hegyek további lehetőségeket adnak majd, nyersanyagokkal látnak majd el benneteket, hogy saját magatok készíthessétek, megvásárlás helyett. Például, ha fát termeltek magatoknak az erdőből, lehetőségetek lesz forgácsot, illetve bokszokat készíteni.

Továbbá, minden elérhető áru az áruházban a játékosok által megtermelt termékek lesznek. Az értékük pedig az elérhető mennyiség függvényében fog majd alakulni. Így ez a gazdasági rendszer teljesen független lesz tőlünk. Sokkal nagyobb aktivitást fog eredményezni a játékosok között. Így a játék is több gondolkodást, illetve átgondolt stratégiát igényel majd.

Annak érdekében, hogy ezt a rendszert be tudjuk vezetni, át kell dolgoznunk néhány terméket a játékban. Az árpát eltávolítjuk, új nyersanyag lesz a fa, mint ahogyan azt fentebb is említettük. Később részletesen tájékoztatunk benneteket, hogy milyen új nyersanyagok lesznek elérhetőek, és azokat, hogyan tudjátok majd felhasználni. 

Az erőforrások egyesítése
Mivel sok tétel vagy termék a lovarda számára és a tenyésztői számlátokon is hasznosítható, úgy döntöttünk, hogy összevonjuk a lovardátok és a tenyésztői számlátok raktárkészletét és Equus tartalékát. Ennek köszönhetően többé nem kell majd az egyik oldalon előállítani azt, amit a másik oldalon megvásárolhattok. Például a növénytermesztéshez alkalmas trágya elkészítéséhez közvetlenül felhasználhatjátok a lovaitok trágyáját.

Összefüggések a lovakkal végzett tevékenységek és a lovarda között
Szeretnénk egyúttal, ha a lovardák a játékban fontosabb szerepet töltenének be. Ezért elhatároztuk, hogy több, lovakkal végzett tevékenységet kapcsolunk hozzájuk. A legjobb lovardák lehetővé teszik majd, hogy a lovaitok energiája vagy hangulata többel növekedjen etetés, itatás vagy ápolás során. Vagy lehetővé teszik, hogy gyorsabban elvégezhessétek a kilovaglásokat, az elhelyezkedésüktől függően.

 

Azon is gondolkodunk, hogy összevonjuk a legelőket és az etetés funkciót, mivel mindkettő alkalmas a lovak takarmányozására. 

A lovaglóleckéket a lovaitokat panzióztató lovardák által felkínált különböző küldetések váltják föl. A küldetések jutalma eltérő lehet, a kiválasztott küldetésnek megfelelően (Equus, fa, jutalomfalatok, vagy más dolgok…) Természetesen bármelyik küldetés ugyanúgy megnöveli a lovatok két legjobb képességét, ahogy a lovaglóleckék is tették.

 

A következő blog bejegyzésben további részleteket teszünk majd közzé a lovak által elvégezhető tevékenységek változásait illetően, ezért tartsátok rajta a blogon a szemeteket! 

 

Több feketepiaci tétel
Ezeknek az újításoknak a bevezetésével lehetőségünk nyílik arra, hogy több feketepiaci tételt vezessünk be. És talán néhányukat az elkövetkező nyereményjátékok során felkínáljuk.

 

VIP extrák
A VIP számla bevezetésével nem hoztunk létre előnyöket a lovardák számára. Ennek az az oka, hogy nem szerettünk volna olyan extrákat felkínálni, amelyek a lovardákon elvégzett változtatásokat követően feleslegessé váltak volna. Amikor minden változás életbe lép, amit elképzeltünk, ígérjük, hogy felkínálunk majd lovardáknak szóló VIP extrákat is.

Ezek egyelőre még csak nyers körvonalai az új jellemzőknek. Később további részleteket teszünk közzé róluk. Mindössze szerettük volna addig is jelezni felétek, hogy hallottuk a lovardákkal kapcsolatos kívánságaitokat, még ha idáig nem is szolgáltunk hírekkel ezzel kapcsolatban, és tudatni szerettük volna, hogy dolgozunk az ügyön.

Kérjük, vegyétek figyelembe azt is, hogy ezek a funkciók egyelőre még csak ötletek, amelyeket szükség esetén, az igényekhez alkalmazkodva módosíthatunk, ezért nyugodtan tegyétek közzé a véleményeteket és a javaslataitokat annak a verziónak az Események fórumán, amelyen játszotok, és akár ötleteket is adhattok, amelyekre eddig még nem gondoltunk.

Köszönjük!"

Pamela,
játéktervező


Forrás: Események fórum, Ow

Címkék:

2011 június óta folyamatosan jelennek meg az újabb események átlag három hetente, ezzel felélénkítve a Howrse-t.

Tudjuk, hogy szeretitek ezeket az eseményeket; felélénkíti a játékot, és szórakoztatnak benneteket. Gyakran kedvetekre valók a témák, a grafikai kivitelezés és természetesen az elnyerhető ajándékok. Ugyanakkor tudatában vagyunk annak, hogy egyre fáradtabbak lesztek, főleg legrangidősebb játékosaink, akik minden ilyen eseményen résztvettek, amióta ezek elkezdődtek.

A mi részünkről egy ilyen esemény elkészítése rengeteg időt igényel. Ezek kidolgozása emészti fel a legtöbb műszaki és grafikusi csapat erőforrásokat.

Mindazonáltal a Howrse nem nélkülözheti a rendszeres eseményeket és animációkat, amelyek létfontosságúak a játék számára, ez vonatkozik a pompás lovak bevezetésére is. Ezért hosszasan és keményen gondolkodtunk egy megoldáson, amellyel olyan "munkát" adunk nektek, amellyel élvezitek a játékot, napi szinten kelljen csinálni a dolgokat, anélkül, hogy kényszerítve érezzétek magatok az összes esemény teljesítésére, hogy megszerezzétek a pompás lovat. Mindezt úgy, hogy elég időt és erőforrást kapunk az játék új funkcióinak és fejlesztéseinek elkészítéséhez, modern állapotban tartva és megfelelve az elvásároknak.

Ez nem azt jelenti, hogy a kedvenc eseményeitek, mint például a Kártyák soha nem tértnek vissza a játékba. Csak ritkábbak lesznek, ezért élvezetesebbek is.

 

Itt van, amit elterveztünk:

A Nagy Kihívás

Az új rendszerrel mindenki részt tud venni a Nagy Kihíváson.

Az egy adott nyelvi verziójú Howrse-on játszó összes játékosnak egy közös célja lesz: meghatározott mennyiségű tokent kell együttesen összegyűjteni. Például az egész howrse.com közösségnek több millió tokent kell összegyűjteni. A gyűjtendő tokenek mennyisége az adott szerver játékosszámától függ.

Számos módon szerezhettek tokeneket: UFO, néhány verseny, Nagy Díj, és 6 napi feladat. Ezek a feladatok véletlenszerűen választódnak ki minden nap, és játékosonként különbözőek lesznek. Néhányuk hasonló lesz, mint az eseményeken megszokott küldetések (nyerj meg egy versenyt, adj almát a lovaknak, stb.) és beleveheted a mindennapi howrse-os életedbe. Más feladatok teljesen újak lesznek, például adományozz Equust vagy tárgyakat egy másik játékosnak. Ez a módszer jobban az együttműködésre helyezi a hangsúlyt (és nem Ow lesz az egyetlen, aki megkaphatja az Equusodat :P).

A 100 célkitűzés, amelyek jelenleg a játékban vannak, eltűnnek és a trófeák elérhetővé válnak mindenki számára rögtön az oktatóprogram befejezése után. Felesleges lenne, ha a napi feladatok és a célkitűzések azonosak lennének.

Tehát nem kell részt venned rajta, ha nem akarsz. Nincs kötelezettség, és ettől még részt vehetsz a későbbiekben. Azonban az általad gyűjtött tokenek mennyisége előnyt jelenthet számodra a Fesztiválon.

BigChallenge
Itt van egy ideiglenes kinézet a Nagy Kihívásról.

 

A Fesztivál

Ha egy közösség eléri a célját (összegyűjti a megadott számú tokent), akkor a Fesztivál kezdetét veszi.

A Fesztiválok 5 napig tartanak, amely idő alatt a közösség ünnepel, és megjutalmazzák erőfeszítéseikért. Ez az 5 nap alatt Lottóval és kereskedelmi ajánlattal előnyöket és ajándékokat szerezhetnek a Nagy Kihíváshoz leginkább hozzájárulók.

A legfőbb ajándék, amellyel próbára tehetitek szerencséteket az az új pompás ló. Néhány új felszerelési tárgy is bemutatásra kerül a Lottó alatt, mint ajándék. Ebben a Fesztiválban az az érdekesség, hogy nyitott szemmel kell járni, mert ha szerencsés vagy jegyeket találhatsz UFO formájában.

Ugyanebben az időben egy kereskedelmi ajánlat is bevezetésre kerül, amely lehetővé teszi számotokra, hogy megpróbáljátok megszerezni a pompást. Ez a kereskedelmi ajánlat valószínűleg az alábbiak közül lehet: Bőségszaru, Titánok kihívása, vagy más új meglepetések ;)

Azok a játékosok, akik a leginkább hozzájárultak a közösség közös sikeréhez néhány előnyt kapnak a kereskedelmi ajánlathoz és ami a legjobb, egy pompás lovat.

Természetesen minden játékos, aki részt vesz a Nagy Kihívásban kap egy kis ösztönzést a Lottóhoz adott jegyekkel, amelyek száma attól függ, hogy hány tokent gyűjtött össze a Nagy Kihívás alatt.

Amikor a Fesztivál véget ért, egy új kör veszi kezdetét egy új Nagy Kihívással.

FestivitiesItt van egy ideiglenes kép a Fesztiválról

 

A pompás lovak

Néhány szó a pompás lovakról: A pompás lovak, amelyeket a fesztiválok alatt szerezhettek új előnyöket kínálnak. Tulajdonosainak olyan ajándékokat adnak, amelyek hasznosak lesznek a játékában.

Ha a tulajdonos egy VIP játékos, akkor ő egy extra és speciális VIP előnyt kap a pompás lótól. Ez az előny bármi lehet, ami megkönnyíti a játékot, és növeli az szokásos lehetőségek számát, mint például egy extra tételcsere lehetőség. Bármi lehet.

A pompás lovak is adhatnak tokeneket, amely beszámítódik a következő Nagy Kihívás céljába.

 

 

Tehát ez az. Reméljük, ti is olyan izgatottan várjátok ezt az új esemény kört, mint mi, és örömötöket lelitek majd az felfedezésében.

 

Alice, Julie és Maïté
Angol kommunikációs menedzser, német és francia szervereken

Címkék:

Figyelem! Ez az oldal már nem aktív. Pusztán nosztalgiaként, és az oldal, ill. annak készítői előtt adott tiszteletként hagytam kint. Ugyanis tényleg profi munkát végeztek.

Első kézből értesülhetsz az elkövetkezendő játékokról és megszerezhető pompás lovakról.
Emellett hasznos stratégiai tanácsokat kaphatsz, hogyan érdemes egy játékot játszani, hogy a lehető leggazdaságosabban szerezd meg az adott pompás lovat.
Az oldal szerkesztői kivesézik, hogy adott pompás lovat kinek és miért érdemes vagy éppen miért nem érdemes megszerezni.

Tovább a weboldara ›››

Címkék:

1. oldal / 2

Gyorslinkek

Bejelentkezés

Facebook – a hírhordozó

Ha értesülni szeretnél minden új hírről és cikkről, valamint a cikkekben történt frissítésekről, akkor KÖVESD (ne csak "Tetszik"-eld, kövesd) a HunHowrse Facebook oldalát. Így abszolút minden újdonságról értesítőt kapsz.
Ehhez a FB oldalon kattints a "Tetszik" gombra, majd vidd vissza az egeret a "Tetszik" gomb fölé, és az "Értesítések" blokkban kattints "Az összes bekapcsolása" opcióra.

 
 
 
 
 

Legutolsó hozzászólások

Na ne...akkor a lovam benne volt a top százban nagydíjon? Én ezt nem hiszem el! Most már rájöttem, h...
Mi a z hogy az oldim zárolták ez nem igaság 111111 rengeteg lo vam volt

Bemutatókészítés

 
 
Copyright© 2012 HunHowrse | createdy by: melvicia
A weboldalon található cikkek a HunHowrse tulajdonát képezik. Ellopni vagy sajátodként feltűntetni szigorúan tilos.
A weboldal semmilyen része sem áll kapcsolatban ~HunHorse6 felhasználónevű játékossal, vagy bármelyik más moderátorral, illetőleg a Howrse magyar vagy külföldi szerkesztőségével.

A weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassa.

Ennek elfogadásával beleegyezel a cookie fájlok teljes weboldalon történő használatába.

Elfogadom